menu banner

RAZVOJ, MARKETING I PROVEDBA DESTINACIJSKIH PROIZVODA POSEBNIH OBLIKA TURIZMA – KULTURNI TURIZAM - RADIONICE

 

Ovim putem Vas pozivamo da se prijavite na nadolazeće radionice koja će se održati prema rasporedu u nastavku te vas ujedno molimo da ovu obavijest proslijedite predstavnicima javnog i privatnog turističkog sektora s vašeg područja.

 

Prva radionica Inovacije u kulturnom turizmu – Kako ga učiniti relevantnim i prihvatljivim? ima za cilj prezentirati i pojasniti metodologije koje će potaknuti razvoj kulturnog turizma, učiniti kulturnu baštinu dostupnom i potaknuti razvoj novih i jedinstvenih iskustava. Radionica će istražiti i dati odgovore na pitanje zašto je pristup s fokusom na klijente i njihova iskustva ključan, na koji način primijeniti ovakav pristup u razvoju kulturnog turizma, koje su prepreke i kako ih uspješno prevladati.

 

Split, I. radionica

Datum: 09.10.2018. godine
Lokacija: Cornaro Hotel, Sinjska 6, 21 000 Split
Dvorana: Priuli Meeting Room
Raspored: 10:00 do 15:00 sati

Ljubazno Vas molimo da svoju prijavu za prvu radionicu izvršite najkasnije 2 radna dana prije održavanja radionice putem sljedećeg linka: ovdje.

 

Druga radionica Inovacije u kulturnom turizmu – Kako pospješiti komercijalne potencijale? Ima za cilj prezentirati i pojasniti efikasne metodologije u svrhu jačanja komercijalnog potencijala kulturnog turizma. Studija slučaja se fokusira na primjeru trgovine u Buckinghamskoj palači, koja je otvorena 1993. godine i postigla odličan uspjeh. Ovaj modul će objasniti kako prepoznati komercijalnu priliku neovisno o vrlo osjetljivom značaju imovine i kako to iskoristiti na odgovarajući i uspješan način.

 

Split, II. radionica

Datum: 10.10.2018. godine
Lokacija: Cornaro Hotel, Sinjska 6, 21 000 Split
Dvorana: Priuli Meeting Room
Raspored: 10:00 do 15:00 sati

Ljubazno Vas molimo da svoju prijavu za prvu radionicu izvršite najkasnije 2 radna dana prije održavanja radionice putem sljedećeg linka: ovdje.

 

Predavač je gospodin Stephen Spencer koji je radio i surađivao s nekoliko najprestižnijih britanskih brandova u maloprodaji, turizmu i ugostiteljstvu, uključujući Royal Collection, Historic Royal Palaces, the National Trust for Scotland, Hamleys, The O2 i Science Museum Group, oduševljavajući više od 30 milijuna posjetitelja.

 

Važne napomene

Broj sudionika na radionicama je ograničen. U slučaju velikog broja prijavljenih, HTZ zadržava pravo ograničenja sudionika koji dolaze iz iste tvrtke odnosno organizacije ili institucije.

Službeni jezik radionice je engleski bez simultanog/konzekutivnog prevođenja.